Tuesday, 5 April 2011

TiaP SaaT aDaLaH KeNaNGaN YaNG TeRiNDaH!~

Baru balik! ^_^ penat..tp puas..alhamdulillah! =) shopping..makan2..hihi..makan apa?? pizza!!!! tu lah satu2 nya makanan fav ak saat2 jiwa gundah gulana..hehe.bestt!! ^_^ pas makan,shopping barang2. Main ambik je barang yg rasa nak,tu yang bahaya tu..ahaha! Selepas solat maghrib kat surau,sempat jugak membaca Al-Quran sementara tunggu untuk solah Isyak..tenang hati..gundah gulana terus hilang..yang ada hanya yg terindah! =)


Hmmm..yummyy! ~

Comot betul makan..ehemmm..hihi

Apapun pun yang kita hadapi tiap saat,jadikan ia sebagai suatu kenangan terindah buat diri kita. Hidup ini perlu ada kekuatan,baru hati sentiasa tenang & gembira...walau pada zahirnya kita keseorangan,tapi dalam hati Allah ada untuk menemani. Siapa tak punya keinginan untuk berteman,tapi dalam keadaan tertentu,mungkin kita akan keseorangan.Di situ lah perlunya kekuatan...kerana tiap saat itu adalah yg terindah! =)

Balik bilik..ada lagi yang terindah!!! ^_^  Tengok dalam periuk,pengat pisang dah tersedia..waaa!!!! bestnyeeee! yuummmmmyyyy!..siapa lagi yg buat kalau bukan my dear sis merangkap teman, sahabat, kawan yg terbaik..CHeF NiCK aL-FaLaH! (tu nama arab dia..hihi) .. terima kasih! cyg lebih..!hihi


Mmmmm..memang buat jiwa ku bergetar..hehe!

Alhamdulillah..Allah berikan sesuatu yg terindah buatku hari ni. Tiada siapa yg boleh lari dari kesedihan,tapi kesedihan itu boleh bertukar kepada sesuatu yg terindah jika kita mahu..Jadi, be positive..kerana tiap saat itu adalah kenangan yg terindah..yeayyyy..! ~ =)

No comments:

super star

Super Stars - Cry On My Shoulder


Powered by mp3ye.eu
Loading...

~ Aku & Kamu ~

Daisypath Friendship tickers