Sunday, 24 April 2011

Jgn lupa mohon pada Dia tau..tau.. =)

Hihi..morning..!
alamak..dh tghari dh..hehe
xsedar plak
mcm tu lah..cptnya masa berlalu..

Bangun pagi je..jiwang..
nk tdo malam pun jiwang..
hidup penuh dengan jiwang,
bahaya ni..:D

Tapi xpe,jiwang ingat cinta pada Yang Satu..
hati tenang..jiwa sihat,
kadang2 kena beri makanan utk rohani jugak.. =)

bila kita terlalu busy dgn keje,kwn2
kita kadang2 terlupa utk melihat dalam hati kita..
mungkin kita dah lama tak dekat dgn Pencipta kita
membaca Quran..membaca buku2 agama,
sebagai makanan rohani kita hari2
utk memberi kekuatan buat kita menghadapi hari2 yg penuh cabaran

rasa sunyi bukan sebab kita tidak punye ramai kawan..
rasa sunyi bukan sebab kita tidak punye kekasih hati..
rasa sunyi bukan sebab kita tidak cukup kasih sayang..
tapi mungkin sebab kita jauuuhhh dari Dia,
Dia Yang Maha Kuasa..
yang memberi kita cinta,
yang menghadirkan cinta dalam hati org yg kita sayang utk kita..
Dia lah yg menutup kesunyian dalam hati kita =)

Semua org busy dgn final exam sekarang,
Banyakkan berdoa kepada Allah..
dekatkan hati kamu kepada Allah..
InsyaAllah,Allah tunjukkan apa yg terbaik utk kamu..
moga diberi ketenangan dalam hadapi paper2 yg banyak..!
pening kan..? banyak kan berdoa tau..tau.. =)

Ya Allah..
Permudahkan ku dalam urusan pelajaran ku..
Permudahkan perjalanan ku utk menamatkan pelajaranku..
Beri kan ku kekuatan utk mnghadapi dugaan2 yg datang,
Berilah ku ketenangan dalam semua hal..amiiiinn ..~

Jom Study..!skiittt lagi nak habis.. Berusaha..! ~



No comments:

super star

Super Stars - Cry On My Shoulder


Powered by mp3ye.eu
Loading...

~ Aku & Kamu ~

Daisypath Friendship tickers