Friday, 8 April 2011

Mata..oh Mata..

Mata dah pedih
Tapi tak boleh nak tido lg..
Napa lah dgn kamu wahai si mata..huhhhh...

SEdar xsedar dah 3 thn ak di UPM ni
tp dh 4 tahun ak tinggalkn UTM,
kenangan di UTM tetap dlm ingatan..
sengal2 brsama kwn2 yg evok2..hihi...nakal..hehe
ak xpunya ramai kwn baik, 
mgkin sbab mulut ni susaaaah btul nk buka bicara..uhuk! (batuk umar hafiy..hehe)
tapi alhamdulillah,ak punya kwn yg baik2 (fhm x ayt tu?=p )
jom kenali mereka.. ^_^

Fifi
                                             Lembut bicara nya, tp jgn buat hal dgn..
                               sekali dia brsuara..deshuuuumm! terkena kamu nnt..hihi
                                        sepanjang ak di UPM,kami banyak keluar sama2
                   biasalah kami brdua..sama2 single! (hihi..ayt sedapkan hati..=p)
                 yelah,kwn 2org lg byk komitmen,jdi selalu ketemu brdua je..tp ttp best!
        lagi rsa meriah bila tringat saat2 sume ahli mesyuarat katil ni brkumpul..hehe!
                                             bila lah kita nk ketemu lagi ni fifi.. =)

  
Lili
                                           Lama xdengar berita lili, tp dia tetap ada di hati..
                           Bz nya mengalahkan Perdana Menteri..paling banyak..kenduri
                               tiap minggu ada je undangan kenduri yg dia dapat..haha
    tapi sekali jumpa,byk cerita dia..kalau boleh nk borak smpai esk hari..miss u!=p
                                                 

Yuyu
      Haaa..namany ayu..saja ak panggil yuyu..hehe..sama juga dgn nama yg lain =p
                            mcm ank dara,tp dh khwin ni..jgn sesapa sibuk usha ye..hihi 
                                 dia suke tolong org,ada masalah..boleh cite kt dia
                         tp bila dia ada masalah,brsedialh utk dgr cerita dia plak..hihi
                              dh khwin pn yuyu tp tetap cam dulu..evok2..shengal2..haha
                  bila bekerja, mmg sungguh2..rajin berusaha..smoga berjaya yuyu!^_^


Ak igt lagi..jln2 kt Jusco,trtengok org aerobik kt kedai tu..
mulalh timbul idea utk start aerobik,
kongsi duit kami beli cd tu..al-maklum lah..student..haha!
punya lh kteorg smgt utk aerobik..last2 jdi erobek..hihi
cd tu ada lg ak simpan..smpai skrg ak guna cd tu utk aerobik =P

waktu tengah2 org 'crazy' dgn cite Meteor Garden,
kami xbrkecuali..hehe..brjaga smpai pagi tengok sama2..
tp biasalah..smpai cd ke4..ak dh dibuai mimpi..haha
esk pagi ak suruh diaorg cite kt ak balik cite mlm tu,
dh jimat waktu ak xyah hbskan masa tgk cd..haha!

Time ada majlis dinner,mmg slalu kalut..hehe
sume dinner kteorg nk pegi,
maklumlah..boleh melaram!!! ^_^
ambik wudu' siap2..trus make up =P
juru mekap kami import khas dr kalangan hindustani,,
siapa lg kalau bukan cik fifi! hihi..
tapi tang make up hidung, serah saja pada cik Lili..;p


Dinner kolej..akhir semester
byk lg kenangan2 yg ak xleh lupa..sgt syooook! ^_^
Ak doa moga persahabatan ini sampai ke hujung nyawa,
walau masing2 sudah bawa haluan sendiri,
tapi mereka sentiasa ada di hati,
mereka ada di saat ak baru belajar untk menjadi dewasa..ececece..(ayt ikut protokol tu..hihi)
ak xprnah melihat kami sebagai berempat,
tp ak sentiasa melihat kami adalah SaTU..
hanya SaTU..Thanx a lot  my BFF..amiiinn =) ..mmmmuuahhh..!

No comments:

super star

Super Stars - Cry On My Shoulder


Powered by mp3ye.eu
Loading...

~ Aku & Kamu ~

Daisypath Friendship tickers